OBJECTIUS:
-Expressar-se
oralment d’una manera clara i coherent.
- Augmentar vocabulari.
- Treballar la
descripció.
METODOLOGIA:
En primer lloc els
alumnes s'ajunten per parelles amb la classe germana( un nin de 4tA amb un nin
de 1rB) .Seguidament, fan un cercle en mig d’un foli DIN-A3. Després, escriuen a la
columna de l’esquerra quins són els adjectius que defineixen la seva personalitat.
Més tard, a la columna de la dreta expliquen quines són les seves aficions.
Una vegada que un
nin de la parella ha completat les seves característiques de personalitat i les
seves aficions, el seu company realitza els mateixos passos.(els dos nins s’ajuden)
Una vegada
feta la fulla “forat” un nin ha d’introduir
el cap pel forat i el seu Company descriu oralment com és físicament. Després
va mirant les columnes i va descrivint com és la seva personalitat i quines són
les seves aficions. Una vegada acabat li toca a l’altre nin.
Prèviament s’ha treballat vocabulari relacionat amb característiques
físiques i de personalitat (els nins han aferrat unes graelles de vocabulari al
seu quadern).
M´encanta. Permet treballar a la vegada cohesió, paraules clau, expressió oral, gramàtica, autoconeixement. Els hi deu agradar molt.
ResponElimina